03-08 Port Douglas

3 augustus 2017 - Port Douglas, Australië

Een heerlijk dagje lekker niets doen waren we echt aan toe. Met name de meiden waren moe en zo'n dagje "niets doen" doet wonderen. We hebben bij het zwembad gelegen, gezwommen en veel bal spelletjes gespeeld in het water. Er hangt een net over het water zodat we konden volleyballen en tennissen en uiteraard zijn we ook lekker in het bubbelbad gegaan.
Aan het eind van de middag zijn we nog even naar het centrum en het strand gegaan. Hier hebben we gezellig wat rondgelopen, wat gedronken en als slot een lekker ijsje gegeten. Toen weer terug naar het resort om lekker borritos te eten.
Morgen reizen we nog noordelijker naar Cape Tribulation en we zijn heel benieuwd naar het Coconut Beach House. Na nog wat beter gelezen te hebben blijkt dat huis het enige huis te zijn dat de eigenaar Gerry verhuurd. We zitten dan aan de rand van het tropisch oerwoud, de DAINTREE, en aan het strand. We zijn zoooo benieuwd......

To be continued....

1. Gilles Lindhout:
    3 augustus 2017
    Mooie foto,s in het donker op balkon van de meiden. Pracht uitzicht. We zijn ook benieuwd naar dat Coconut huis . Ziet er veelbelovend uit Tot morgen
  2. Marianne Konemann:
    4 augustus 2017
    Hallo luitjes,ik ben er eens even voor gaan zitten om al jullie belevenissen en prachtige foto's te bewonderen,dat jullie alweer bijna 4 weken onderweg zijn niet te geloven ,blijf jullie volgen ,nog veel plezier