25-07 Airlie Beach dag 2

25 juli 2017 - Airlie Beach, Australië

Het eerste wat we vandaag zijn gaan doen is ontbijten in Town bij het kleine restaurantje waar Es & Nord in 2002 samen met Marcel en Lianne ook een aantal keren hebben ontbeten. We zijn lopend naar het centrum gegaan en na het ontbijt zijn we verder gelopen langs de kust door het park en langs de haven. Fantastische uitzichten met al dat blauwe water. Na 3 uur wandelen en lekker koffie gedronken te hebben (en Puck een cyclone ijsje) zijn we nog maar eens wezen winkelen. Olin kon gisteren niet slagen wat betreft een bikini die ze niet kon kopen. Ze had wel een super mooie gezien maar de maten van het broekje en topje klopte niet toen we gingen afrekenen, broekje maat 12 en topje maat 14. Dat konden ze zo niet verkopen en het broekje maat 14 was niet te vinden. Olin baaaalde als een stekker. Wij vandaag toch nog maar een keertje naar binnen gelopen want je weet maar nooit. En!!! wat denk je, het meisje van de winkel had het broekje maat 14 toch nog gevonden. Olin helemaal happy!!! Ze heeft er vanmiddag gelijk mee gezwommen.
Vanmiddag hebben we ons verblijf verlengd met 1 dag want de zeiltrip is een dag later dan we verwachten. Ook hebben we met z'n allen, Mart&Mariel&Kids en wij, een dagje uit geregeld voor morgen naar een prive wildlife park (Bredl's Wild Park) ongeveer 65 km hier vandaan. Esther en Nord zijn in 2002 bij Bredl's toemalige Wildlife Park geweest in Airlie Beach maar daar zijn ze in 2005 mee gestopt. Ze zijn toen verhuist naar Bloombury dus ongeveer 65 km ten zuiden van Airlie Beach en in 2012 was het nieuwe prive park klaar. De "rondleiding"/safari wordt met max. 2 kleine groepen per dag gedaan. Wel tof om daar naar toe te gaan want de kids kunnen van dichtbij alles zien en vele dieren vasthouden zoals een koala, een aantal kleine buideldieren, kleine krooodilletjes, etc. Ook zullen er diverse hele grote krokodillen gevoed worden en kunnen we kangaroes (en Joeys) voeren en nog veel meer .

Aan het eind van de middag gezellig met z'n allen bij het zwembad gelegen en wat gezwommen en gezellig yahtzee gespeeld.

Op naar morgen......

1. Harriet:
    25 juli 2017
    Ook nog een foto van Olin in haar nieuwe bikini? Ben nu wel erg benieuwd . En ik snap het helemaal hoor Olin! Wat een vrouw in haar hoofd heeft....
    Lees dat jullie het super hebben. Dagje wachten wordt ook goed ingevuld. Zat daar voorheen niet die zot op zn blote voeten met heel klein parkje en later had hij eigen serie op Discovery? Enjoy!
  2. Esther:
    Hahahahahha Harriet dat klopt van die zot ! Xx
  3. Gilles Lindhout:
    25 juli 2017
    Lekker een dagje rustig aan . Morgen naar Wild Park. Ooo wat zullen de kids daar genieten en Puck alleen de kleine krokodilletjes vast pakken en niet de grote hoor. Geweldig lijkt ons. Veel plezier allemaal !!!!!!! Pa en Ma
  4. Gilles Lindhout:
    25 juli 2017
    Olin wat fijn he dat je de bikini toch gescoord hebt hoor
  5. Nordwin:
    27 juli 2017
    Harriet, 2 foto's van Olin in badpak toegevoegd aan de foto's van 25-07..... ;-)