09-07 Vandaag is de dag dat de reis naar Australië gaat beginnen .......

9 juli 2017 - Leerdam, Nederland

Vandaag is de dag dat de reis naar Australië gaat beginnen, Yesssssssss.

We zijn geheel bepakt en alles is klaar voor vertrek. Zie de foto's.

De reis kan beginnen........ spannend !!!!!

Nordwin & Esther & Olin & Puck

1. Greet Bogerd:
    24 juni 2017
    Leuk leuk leuk!!! Ik ga er op afstand van meegenieten - als ik daar nog tijd voor heb, want het wordt voor ons natuurlijk wel extra hard werken als onze collega zo lang op vakantie is... geniet nog even van de voorpret!
  2. Marre:
    Heb er zin in !
  3. Valery:
    24 juni 2017
    Dag lieverd, wat ondernemend en leuk! Ben bang dat ik alles wat later zal nalezen omdat ik rond die tijd uitgerekend ben. Ik wens jullie bij deze een goede, geweldige en veilige trip. Hele dikke knuffel en veel liefs!
    Groetjes uit Tiel
  4. Peter:
    24 juni 2017
    Kom maar op en maak me gek...!!!
  5. Lida:
    Lieve familie,
    Wij wensen jullie alvast een onvergetelijke vakantie. Geniet ervan en van elkaar. Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's
  6. Deborah:
    24 juni 2017
    Spannend!!! Genietse van de laatste voorbereidingen en daarna vliegen jullie een geweldige ervaring tegemoet!!!
  7. Nikos:
    24 juni 2017
    Ik ben benieuwd. Have fun!!!
  8. Ruud en wil:
    25 juni 2017
    Hoi heel, heel veel plezier met de reis die jullie met elkaar gaan maken. Wij genieten mee.
  9. Koos:
    25 juni 2017
    Wat een leuk idee.!! Ga ik zeker volgen.!!
  10. Ellen:
    25 juni 2017
    Wauw wat gaaf en al zo snel! Heel veel plezier en wij gaan jullie volgen.
  11. Elvira:
    26 juni 2017
    Spannend! Zo gaaf!! Alvast een hele mooie reis met elkaar toegewenst! Have fun! X
  12. Miranda:
    26 juni 2017
    Lieve familie
    Alvast heel veel voorpret
    We gaan jullie op de voet volgen
  13. Colinda Blokhuis:
    27 juni 2017
    Geweldig!! Leuk om jullie te volgen! Maar eerst moet dat nog hierheen komen hè!!
  14. Geralda:
    27 juni 2017
    Heel veel plezier geniet van deze mooie bijzondere reis! Ik ga jullie volgen xx
  15. Colinda Blokhuis:
    Dat bedoel ik
  16. Colinda Blokhuis:
    Dat konijn bedoel ik :-)
  17. Marcel:
    8 juli 2017
    Goede reis, Geniet ervan, en let op waar de wind vandaan komt op Fraser
  18. Bert en Corry:
    Lieve familie , geniet van deze mooie avontuurlijke reis ✔️ Goede vluchten
  19. Nadine:
    Wat een vervelende vakantie zeg! Echt niks aan! Joeloers? Duhhhh..... ha ha ha
    Heerlijk schatjes, geniet er van! Super gave ervaring. Heel heel heel veel plezier! Wij kijken aan naar jullie foto's!
  20. Deborah:
    9 juli 2017
    Van droom naar plan naar vertrek... proost op jullie avontuur Samen!! Goede vlucht en we zijn ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen...GENIETSE!! Lieve groet uit Acquoy
  21. Rene & Jo:
    9 juli 2017
    Eindelijk zover, nu begint het! We zijn benieuwd naar jullie posts! Veel plezierrrrr!
  22. Bernardatest:
    12 juli 2017