10-08 Cairns dag 5 – de dag voor vertrek

10 augustus 2017 - Cairns, Australië

Na ons avontuur van gisteren in het Great Barrier Reef en aangezien het onze laatste gehele dag is in Australië zijn we vandaag lekker gaan zwemmen bij de Lagoon. Het was een heerlijk weertje met af en toe een wolkje. Perfecte afsluit dag. Na afscheidt genomen te hebben van de "Blue Lagoon" en het 'aqua lagoon cairns' koffieshoppie waar we iedere dag wat lekkers te eten en drinken haalden zijn we 's avonds gezellig uit eten geweest en hebben we nog wat laatste souvenirs gekocht. Helaas werd het eten niet voor allemaal tegelijkertijd gebracht. Esther en Puck kregen hun eten en dat van Nord en Olin kwam maar niet. Bij navraag bleek dat de bestelling van Nord en Olin niet door was gekomen. Heel apart want toen de bestelling werd opgenomen gaven we bij het meisje dat de bestelling opnam (en een Nederlandse vriend heeft) nog aan dat Olin haar Engels aan het oefenen was en ze daarbij de bestelling die ze had opgenomen nog een keertje opsomde. Kan natuurlijk gebeuren en Nord en Olin kregen alsnog hun gerecht maar wel nadat Esther en Puck klaar waren hahaha. We kregen nog een drankje van het huis (wederom een glas wijn voor Es, 2 hele grote frisdrank glazen voor de meiden en een halve liter bier voor Nord whaaaaa). Dat was heel aardig en bij het afrekenen kregen we ook nog eens 10% korting......

Bij terugkomst in het appartement zijn we in gaan pakken en met tegenzin naar bed gegaan aangezien het onze laatste nacht in Australië zou zijn, snik snik snik snik ........