12-07 Sydney dag 2

12 juli 2017 - Sydney, Australië

We zitten nu te wachten voor boarding van onze vlucht van Sydney naar Brisbane en dus een mooie gelegenheid om een kort verslag te schrijven van onze tweede dag in Sydney gisteren.

We zijn de ochtend begonnen met Starbucks koffie. We wilden ontbijten bij Bondi Beach maar het verkrijgen van een buspasje/kaartje bleek wat complexer dan verwacht.  Net als in Nederland is weer een speciale kaart nodig waar tegoed op geplaatst moet worden, whaaaaa. De halve stad afgelopen maaaaaar uiteindelijk gevonden. Bij Bondi Beach aangekomen begon de lucht te betrekken en werden de wolken steeds donkerder. Tijdens het ontbijt barstte de regen los. Helaas dus niet over het strand zelf gelopen maar we hebben wel even het lifeguard gebouw van dichtbij bekeken en getouched, hahaha.

Maar besloten om eerder terug te gaan naar Darling Harbour om Sealife te bezoeken. Wat een drukte en gekkenhuis was het bij Sealife maar wel de wereld primeur van de eerste indoor Pinguin experience tour meegemaakt.

's Avonds lekker wezen eten bij het Hardrock café. Super burgers!!!!!!!

Helaas hebben Mart en Nord nog last van een jetleg. Niet vervelende last hoor!!!! alleen maar last van slapeloze uren in de nacht!!!!!

Nu, donderdag, zitten we dus te wachten op boarding van de vlucht naar Brisbane. Marre heeft nog veel gelukt gehad want die had haar telefoon laten liggen in het busje dat ons van het hotel naar het vliegveld bracht. Gelukkig kwamen ze er snel achter waarop Mart gelijk is gaan bellen met de buschauffeur die de telefoon 20 minuten later nog even langs bracht. Een echte Aussie want hij wilde er absoluut geen vergoeding voor hebben.

1. Gilles Lindhout:
    13 juli 2017
    Prachtige foto,s Wij raken ook besmet met het Australie virus. Geniet nog even in Brisbane en dan verder reizen. veel plezier allemaal. !!!!!!!!!!!! ( and be carefull out there) gr.Pa and Ma
  2. Colinda Blokhuis:
    13 juli 2017
    Wauw wat een mooie foto's luitjes!! Heerlijk om mee te genieten met jullie!! Xxx
  3. Koos:
    13 juli 2017
    Schitterend en prachtig om het zo met jullie mee te beleven.!!!!
  4. Natalie:
    13 juli 2017
    Wat super leuk om dit allemaal te lezen!
    Genieten met een hoofdletter voor jullie.
    Veel plezier nog!
  5. Gilles Lindhout:
    14 juli 2017
    We zijn weer benieuwd naar de foto,s vandaag (voor jullie) voor ons morgen. Fijne dag allemaal ❤️❤️