14-07 Brisbane

14 juli 2017 - Brisbane, Australië

Vrijdag lekker een relaxed dagje gehad in Brisbane (iedere dag is eigenlijk een relaxe dag hahahaha). Lekker gewandeld, geshopt in het centrum en uiteraard naar de South Bank geweest. De South Bank is een park aan de rivier waar van alles en nog wat is aangelegd voor vertier, een openbaar zwembad (met lifeguard en al), openbare barbecue's, eet en drink gelegenheden, gezellige tafels en bankjes, etc .... zie de foto's.

's Avonds op de South Bank langs kraampjes gewandeld en zijn we met de boys naar het casino geweest.... Helaas hadden we weinig succes maar was wel lachen om te zien hoe de Aussies gokken. Is een heel ander sfeertje in het Casino dan in Nederland, veel minder officieel en veeeeeeeeel groter (en volgens mij meer Chinezen).

Vandaag (15-07) gaan we verder reizen naar Noosa. Maar! eerst de auto ophalen. Zijn benieuwd wat voor auto we krijgen.

To be continued ......

1. Gilles Lindhout:
    15 juli 2017
    oo Bah eng een lekke band. Maar 3 mannen hebben het gelukkig kunnen verhelpen. jullie zijn nu al in Noosa.Wat een leuk resort met zwembad. Voor straks slaap lekker . Morgen gezond weer op . Pa Ma Mooie foto,s