22-07 Hervey Bay naar Rockhampton

22 juli 2017 - Rockhampton, Australië

Vandaag was een doorreisdag. We zijn onderweg van Hervey Bay naar Airlie Beach en maken een stopover overnachting in Rockhampton (Gilles, in het Fitzroy Motor Inn ;-)).
Onderweg weer vele kangoeroes gezien en fantastische landschappen. Het reizen gaat niet snel maar dat wisten we uiteraard al. 380 km kost ongeveer 6 uur maar dat is inclusief 2 keer een rustpauze van een half uurtje. De laatste stop voor een bakkie koffie en een broodje voordat we in Rockhampton zouden zijn, was bij een oud historisch plaatsje genaamd Calliope Historical Village. Net of de tijd heeft stil gestaan....
Morgen gaan we naar Airlie Beach waar we 3 overnachtingen hebben geboekt (Gilles, bij Island Gateway Holiday Park ;-)). Na die drie dagen is het de bedoeling dat we een zeiltrip gaan maken van 2 nachten en drie dagen naar de Whitesunday Islands joehoeoeoe..... maar dit is wel een beetje afhankelijk van het aanbod van de zeilboten en het weer maar dat zien en horen we overmorgen wel ......

Tot later, to be continued.......

1. Gilles Lindhout:
    22 juli 2017
    Nord bedankt voor de lnfo en het ziet er goed uit. Hopend voor jullie allemaal een fraaie zeiltocht en een behouden vaart.Veel plezier op Whitsunday island.
    gr.Pa/Ma
  2. Cij:
    22 juli 2017
    De kids moesten even op de kangoeroes wachten maar nu worden ze dus regelmatig gespot. Succes met de verdere reis naar Airlie Beach.
  3. Koos:
    23 juli 2017
    Zo mooi en zo leuk om alles te volgen.!!!!
  4. Marianne Konemann:
    23 juli 2017
    Hallo Aussies,weer genoten van de foto's en verhalen, heel leuk jullie zo te volgen,genieten. Groetjes Marianne
  5. Peter:
    23 juli 2017
    Net weer even bijgelezen. Wat een verhalen en gave foto's!! En dan zijn jullie nog niet op de helft. Have fun en genieten maar