23-07 Hervey Bay naar Airlie Beach (Whitsundays...)

23 juli 2017 - Airlie Beach, Australië

De doorreisdagen zitten er weer even op. We zijn aangekomen in Airlie Beach oftewel The Whitsundays. De reis is voorspoedig verlopen maar bij aankomst op het Island Gateway Park, waar we de komende 3 dagen gaan verblijven, bleek dat de boeking die we gemaakt hebben bij Booking.com niet goed is verwerkt door booking.com want er is ons een verkeerd verblijft toegewezen. Het is op het moment zo druk in Airlie Beach met nomads en locals uit het binnenland dat alles was/is volgeboekt en we dus niet om geboekt konden worden. De accommodatie is een stuk kleiner dan we hadden geboekt, helaas. Ook is de kwaliteit een stuk minder dan we gewend zijn maar ja, we leven toch voornamelijk buiten dus hier kunnen we natuurlijk mee leven. 's Avond weer lekker zitten smullen van zelf gekookte roerbak noodles en daarna hebben we gezellig over de promenade van Airlie Beach gewandeld. Aangezien een zeiltriptouroperator nog open was zijn we gelijk gaan informeren voor onze 2 nachten en 3 dagen zeiltrip. Het bleek toch wel moeilijk om met een groep van 9 personen en ook nog eens 4 kinderen waarvan 1 ook nog eens maar 10 jaar oud is een zeilboot te vinden. De vrouw die ons hielp kon 's avonds niet meer bij de verschillende zeilboot aanbieders informeren en we hebben afgesproken dat zij dit morgenochtend vroeg gelijk zou gaan doen en ons zou bellen.

To be continued ......

1. Gilles Lindhout:
    24 juli 2017
    Het hoeft niet altijd erg luxe te zijn, jammer dat de booking niet goed geregeld was ,vgl,keer beter. Hopen dat het zeilen doorgaat. Anders plan BBBBBBB.(HaHaHa)
    gr.Pa/Ma
  2. Esther:
    24 juli 2017
    Dat is ook zo en hoeft ook het maar viel wel ff tegen, maar zijn nu wel weer gewend. Geen plan bbbbbbb hoor is al geboekt en betaald hahahah !! Dus zeilen gaan we al moeten we het zelf doen hahahah