16-07 Noosa (en Noosa National Park)

16 juli 2017 - Noosaville, Australië

Voordat we vandaag naar Noosa National Park zouden gaan zouden Mart en ik eerst een Iphone reparatie shop zoeken en ontbijt halen. Mart stond vanmorgen aan de deur te bonken want Nord had zich vandaag verslapen en zou ook rijden. Dus iets verlaat door het late ontbijt zijn we met de boot naar Noosa gegaan. Voordat we aan boord gingen hebben de kids voor het eerst pelikanen in het wild gezien (zie de foto's).

Het was een zonovergoten en perfecte dag voor een wandeltocht in Noosa National Park. De meiden (Olin, Puck en de Marre) hebben aan het strand in het Park lekker een duik genomen in branding. Na een wandeltocht van ongeveer 3 uurtjes zijn we weer terug gegaan. Na even bijgekomen te zijn tijdens een bakkie koffie kwamen we erachter dat we nog anderhalf uur op de boot moesten wachten. Dit was een mooie gelegenheid voor Mart om een Iphone reparatie shop te zoeken want zijn phone was nog niet gerepareerd. Hij vond een adresje in een woonwijk in de buurt. Het probleem van zijn Iphone was dat deze niet meer opgeladen kon worden omdat de stekker er niet meer goed in ging. En wat bleek het euvel....? Er zat een klein bolletje wol in de connector ingang.... hahaha. Het is soms zo iets simpels, je moet het maar net weten of kunnen zien hahaha..... Mart weer helemaal happy!

Om 18:15 de boot terug gepakt en Mart en Mariel gingen nog snel even boodschappen doen voor het avond eten..... Gaat de telefoon 15 minuten later..... Uhmmm Nord de winkels zijn dicht. Natuurlijk is het zondag en gaat alles vroeg dicht maar wij zijn op het moment totaal niet van tijd en dag van de week..... Maar besloten om een lekker pizza'tje te eten....

Morgen gaan we weer verder reizen naar Hervey Bay oftewel één dezer dagen naar FRASER ISLAND!!!!! Hopelijk zien we morgen de eerste kangaroos (en Joey's, kleine baby kangaroos).