18-07 Hervey Bay – Fraser Island voorbereidingen

18 juli 2017 - Hervey Bay, Australië

Vandaag zijn we eigenlijk de hele dag bezig geweest met de voorbereidingen voor de trip naar Fraser Island die morgen begint. We hebben eerst lekker uitgeslapen en de kids hebben tot een uurtje of twee lekker bij het zwembad gelegen. In de tussentijd zijn de ouders (en Trann) de trip naar Fraser Island gaan boeken bij Aussie Trax. Om 15:00 moesten we weer terug zijn bij het boekingskantoort (wat meer een werkplaats kamertje van een garage was hahaha) voor instructies betreffende wat wel en wat niet mag op Fraser etc......
We hebben om 13:00 geboekt en zijn daarna gelijk gaan shoppen aangezien we ook eten en drinken mee moeten nemen naar Fraser. Om 14:15 waren we terug bij het huisje en hebben even snel wat gegeten en zijn toen terug gegaan voor de instructies.......

Na de instructies, wat ongeveer een uur duurde (Trann vond het veeeeeeeeel te lang duren hahaha), weer wat boodschappen gaan halen want we waren de vorige keer het boodschappenlijstje vergeten whaaaaaaa en waren een aantal dingen vergeten. Met z'n allen geshopt en nog wat extra dingen gekocht zoals petjes en drank (biertjes .....).

Vanavond weer lekker met z'n allen gegeten (lekker wraps) en alles klaar gaan maken voor de trip naar Fraser morgen. Ook moesten we nog een overnachting regelen voor de 2e avond op Fraser en voor de dag dat we terug komen van Fraser want we zullen pas in de avond terug zijn vrijdag. Aangezien wifi niet snel en ook zeker niet stabiel is, is het steeds weer spannend of we wel kunnen boeken.

We vertrekken lekker vroeg om 08:30 met de veerboot en moeten om 07:00 bij het bookingskantoor zijn voor de laatste instructies en om de 4x4 landrover op te halen.

De kids vinden het wel spannend dat we morgen naar Fraser gaan en hebben er heel veel zin. Is toch wel 1 van de hoogte punten van de reis deze trip!!!! De weersvoorspellingen zijn in ieder geval super goed. De planning is om de 1e nacht lekker op het stand in een tentje te bivakeren en 1 nacht in een paviljoen (soort resort).
We hebben de komende dagen dus geen wifi en we hopen de blog vrijdagavond weer te kunnen updaten met onze belevenissen op Fraser Island ....